wtorek, 28 czerwca 2011

Mój pierwszy post...

                     Do pisania bloga zmotywował mnie fakt, iż od października prawdopodobnie rozpocznę studia na kierunku KULTUROZNAWSTWO.  Postanowiłam trochę szerzej zainteresować się kulturą Polski i nie tylko. Do tej pory skupiałam się przede wszystkim na czytaniu powieści natomiast inne książki poszły w odstawkę. Mam nadzieję , że ten blog spowoduje, że moje plany związane z poszerzeniem  wiedzy ogólnej nie skończą  się w ciągu najbliższych dwóch tygodni:). Będe zapisywać swoje plany dotyczące zwiedzania zabytków , muzeów , oglądania filmów , czytania książek  i wszystkiego co z kulturą związane i oczywiście ich realizację. Mam to szczęście, że mieszkam w Krakowie , ale będę też zwiedzać inne polskie miasta przede wszystkim pod kątem kultury i sztuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz